63% dintre români au ales vacanțele și petrecerile ca fiind cele mai dorite modalități de a petrece timpul împreună cu familia
- În perioada 14-16 august, în Piațeta Perla, Mamaia, peste 600 de persoane au contribuit la realizarea primului album de momente petrecute în familie – Dr Gerard ”Momente Împreună”.
- Cele mai dorite modalități de a petrece timpul liber alături de cei dragi sunt vacanțele, petrecerile în familie și plimbările.
- Activități petrecute împreună, precum vizionarea unui film și jocurile de societate, nu mai sunt la fel de populare în familia modernă.
Românii consideră că cel mai potrivit mod de petrecere a timpului liber alături de familie și cei dragi îl reprezintă vacanțele, conform unui studiu realizat de Dr Gerard, unul din cei mai mari producători de biscuiți și napolitane din Europa Centrală şi de Est, în perioada 14-16 august 2016 pe litoral.
Astfel, timp de trei zile, prin campania ”Momente Împreună”, peste 600 de români au putut să-și exprime opțiunile privind modul de petrecere a timpului liber împreună cu cei dragi. Conform rezultatelor colectate, 47% dintre respondenți consideră că cel mai potrivit mod de a fi alături de familie sunt vacanțele. Cele mai frecvente locații de vacanță menționate au fost litoralul Mării Negre și vacanțele în străinătate.
”Cele mai recente studii europene relevă faptul că familiile petrec împreună doar 34 de minute pe zi. De aceea am lansat campania ”Momente Împreună” prin care ne dorim să îi aducem pe români mai mult timp alături de cei dragi. Am început prin a propune și alte modalități de petrecere a timpului liber, precum plimbările, sportul, lectura, jocurile de societate și, în perioada 14-16 august 2016, în piațeta Perla din Mamaia, i-am invitat pe vizitatori să experimenteze și să creeze albumul ”Momente Împreună”, prin care am colectat gândurile și dorințele românilor referitoare la petrecerea mai multor momente plăcute în familie”, a declarat Otilia Stanciu, Country Manager Dr Gerard România.
Dr Gerard a lansat campania ”Momente Împreună”, cu scopul de a promova valorile familiei și importanța timpului petrecut alături de cei dragi. Pornind de la sloganul său – „More together” – Dr Gerard își propune să le ofere consumatorilor săi posibilitatea de a petrece mai multe momente împreună în familie sau cu prietenii.
Astfel, 16% dintre cei care și-au exprimat opinia, consideră că cele mai potrivite momente de a fi cu cei dragi sunt evenimentele importante din viața de familie: aniversări, onomastici sau momente speciale.
13% au menționat ca modalitate de a petrece timpul liber alături de familie – plimbările în aer liber, iar următorul procent semnificativ ca activități menționate este deținut de excursii, drumeții și vizite în parcuri tematice.
Vizionarea unui film sau jocurile de societate nu au fost cotate în procente semnificative ca modalități de petrecere a timpului liber în familie.
5% dintre participanți au menționat că în acest moment cariera și situația economică a familiei sunt prioritare față de investiția în modalități de petrecere a timpului liber.
Vizitatorii au apreciat momentele de degustare a dulciurilor Dr Gerard, alături de experiențele foto, ca fiind un mod plăcut și necostisitor de a petrece mai mult timp împreună alături de cei dragi.
300 de fotografii realizate în campania Momente Împreună
300 de fotografii au fost realizate în acestă campanie prin imagini cu o anvergură de 360 de grade. Toți cei care au venit la standuri alături de familie sau prieteni au petrecut momente dulci degustând produsele Dr Gerard și au participat la realizarea de fotografii „Momente Împreună 360”.
Despre Dr Gerard
Dr Gerard sp.zo.o Polonia este unul din cei mai importanţi producători de biscuiți și napolitane din Europa Centrală şi de Est. Portofoliul de produse al companiei include peste 200 de sortimente de produse delicioase precum napolitanele învelite în ciocolată Master Wafer, unicii biscuiți sandwich dublu-Magic ,wafer rolls-uri cu cremă de frișcă și ciocolată, fursecuri umplute şi acoperite cu glazuri diverse, biscuiți digestivi –Vit’AM și biscuiți crackers.
Cea mai nouă lansare a grupului este reprezentată de biscuiții Scooby Doo sub licența Disney, într-o gamă diversă de sortimente cu unt, ciocolată și adaos de vitamine, care se adresează copiilor de toate vârstele.
Producţia firmei se desfăşoară în trei fabrici amplasate în Ozarow Mazowiecki, Miedzyrzec Podlaski şi Radzyn Podlaski, care împreună dispun de 18 linii de producţie complet automatizate.
Produsele Dr Gerard sunt prezente în peste 30 de ţări din Europa și din lume, cifra de afaceri realizată la export reprezentând aproximativ 32% din vânzări. Veniturile companiei au atins în 2014 nivelul de 70 milioane euro.
Produsele sunt comercializate în principal sub marca Dr Gerard dar şi sub mărcile partenerilor selectaţi.
Distribuţia națională și internațională acoperă atât canalele tradiţionale cât şi pe cele moderne, respectiv lanţurile locale şi internaţionale de magazine.
Dr Gerard are un istoric care începe în 1993 (a operat până în anul 2011 sub numele Lider’S-KG). Compania a fost achiziționată in octombrie 2013 de fondul privat de investiții Bridgepoint.
Dr Gerard România – parte a Dr Gerard Group, și-a început activitatea pe piața românească în octombrie 2015.