Oriflame a lansat campania, ”Mamă și fiică – o legătură unică”, prin care încurajează mamele și fiicele să împărtășească, în imagini și cuvinte, povestea unei astfel de legături.
Imagini ale campaniei din 2015 sunt Adela Popescu, alături de mama ei, Doina Popescu. ”Tot ce sunt sau sper să devin îi datorez mamei mele. Prietena mea cea mai bună. Confidenta dreaptă a tot ce am de spus. Inima ei este singurul loc în care mă pot refugia cu adevărat”, a spus Adela Popescu despre relația cu mama ei.
Experiența primei ediții a campaniei ”Mamă și fiică – o legătură unică”, desfășurată în 2014, vine să confirme faptul că fiecare poveste are caracterul ei unic și declanșează emoții puternice. Astfel, peste 600 de cupluri mamă-fiică au dorit să împărtășească din frumusețea acestei relații.
Cele mai inspirate 10 povești vor ajunge în finală. Fiecare dintre protagonistele celor 10 povești selectate se va bucura de o sesiune foto și un editorial inedit, prezentate în revista Avantaje.
Povestea câștigătoare va fi premiată cu un city-break în Stockholm, orașul de origine Oriflame, plus o sumă de bani pentru shopping. Mai mult, câștigătoarele marelui premiu vor beneficia de o apariție pe coperta revistei Avantaje, dar și de un articol dedicat exclusiv lor.
Perioada de înscriere a poveștilor pe www.olegaturaunica.ro: 23 februarie – 30 martie 2015
Perioada de votare: 31 martie – 7 aprilie
Toate poveștile vor fi găzduite pe site-ul www.olegaturaunica.ro.
Detalii despre campania ”Mamă și fiică – o legătură unică” pe www.oriflame.ro
Minunat!