Ții dietă și nu slăbești? Iată de ce!

270949l-640x0-w-358c40ef

Chiar dacă încerci să faci cât mai multă mișcare și eviți alimentele prăjite, dulciurile și sucurile carbogazoase, cântarul se încăpățânează să-ți arate o cifră peste așteptările tale.

Nu bei suficientă apă
Apa se numără printre principalii aliați în lupta cu kilogramele în plus, deoarece diminuează apetitul. Când ești deshidratată, rinichii nu mai funcționează normal, astfel organismul apelează la ficat pentru ajutor. Din cauză că acesta din urmă este suprasolicitat, nu va mai arde grăsimile, care vor începe să se depună, formând țesuturi adipoase.
În mod ideal, o persoană ar trebui să consume în jur de 2 l de apă pe zi. Cantitatea de apă crește dacă este depus efort fizic intens zilnic.

Ai exclus proteine din dietă
Studiile au arătat că persoanele care mănâncă proteine, pierd mai mult în greutate decât cele care le-au eliminat din meniu. Proteinele oferă o senzație de sațietate de lungă durată și previn pierderea masei musculare odată cu eliminarea kilogramelor în plus. Metabolismul are nevoie de mai multă energie pentru a consuma proteinele decât carbohidrații sau grăsimile și astfel numărul de calorii arse va fi mai mare. Cele mai multe femei au nevoie între 40 și 80 de grame de proteine zilnic. Le poți lua dintr-un iaurt (18 grame), 1 ou (13 grame), 100 g fasole (15 grame), 1 mână de migdale crude (6 grame).

Faci abuz de alimente
Nucile, cerealele integrale și ciocolata neagră se numără printre gustările sănătoase recomandate între mese, deoarece sunt pline de substanțe nutritive și grăsimi mononesaturate. Chiar și așa, tot ceea ce este în exces strică. Este indicat să te limitezi doar la o mână de nuci sau migdale pe zi, la o jumătate de cană de cereale și la 1-2 pătrățele de ciocolată. În caz contrar, caloriile se vor aduna fără să-ți dai seama, iar cifra de pe cântar va rămâne aceeași.

Sari peste micul dejun
În lipsa unei prime mese a zilei consistentă, metabolismul va funcționa mai încet, iar tu te vei simți lipsită de energie. Mai mult, dacă sari peste micul dejun, vei fi tentată să mănânci mai mult în a doua parte a zile.

Mai multe aici.

sursa: clickpentru femei.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Lumea Presei, lumeapresei.ro