Brandul Tommy Hilfiger anunță campania globală de publicitate TOMMY HILFIGER Kids Primăvară 2019, care celebrează generația Z, copiii care îmbrățișează inclusivitatea și sprijinul reciproc mai mult decât orice altă generație de până acum.
Fotografiată de Raul Rux în Miami, campania surprinde povești adevărate despre a crește împreună și a face planuri. Amplasată pe un teren de basket, în locuri de joacă și alte spații în aer liber din oraș, campania digitală integrată prezină copii și adolescenți care ne împărtășesc cine sunt azi, și cine vor deveni. Mood-ul all-American este jucăuș și optimist.
Colecția TOMMY HILFIGER Primăvară 2019 pentru Copii re-energizează stilurile clasice Americana cu un twist cool și plin de culoare. Stilurile emblematice, incluzând tricouri, rochii și pantaloni scurți prezintă siluete moderne și relaxate, țesături buclate, dungi acadea, și sloganuri pozitive. Carourile madras au un aer jucăuș, cu o paletă de culori purpuriu fuchsia și amplasări neașteptate, în timp ce materialele sustenabile incluzând bumbacuri reciclate și organice sunt prezente în întreaga colecție, pe măsură ce îmbrățișăm nostalgia trecutului, așteptând cu nerăbdare viitorul.
Colecția TOMMY HILFIGER Kids este disponibilă în magazinele TOMMY HILFIGER ȘI TOMMY KIDS selecționate.
###
Despre Sarkk
Fondată în 1998, SARKK S.A. este distribuitorul oficial Tommy Hilfiger în România, Grecia, Bulgaria, Cipru, Albania, F.Y.R.O.M. și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt distribuite în cadrul unei rețele compuse din magazine Tommy Hilfiger, magazine shop-in-shop, outlet-uri și o rețea extinsă de magazine multibrand.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.