The Grand Offices, promotor al conceptului de fine living at work, invită all the netizens la un exerciţiu de inspiraţie şi unicitate.
Care este #ritualulplăcerii la birou? este întrebarea la care eşti provocat să răspunzi cu o fotografie sugestivă de la birou în care să surprinzi momentul şi pe care să o postezi pe profilul tău de Facebook, însoţită de hashtag-urile #thegrandoffices #finelife #grandlifeambassadors şi înscrie-te în concurs.
Poţi câştiga premii tentante şi asta pentru că The Grand Offices susţine ideea unei vieţi trăite frumos, având grijă ca orele petrecute la birou să se echilibreze cu ore de răsfăţ, care să-ţi ofere energie.
The Grand Offices, susţinător al conceptului de work & leisure, lansează, în perioada 3 noiembrie – 3 decembrie, o campanie de promovare a confortului la birou, a unui mediu de lucru care să ajute angajaţii să se concentreze optim, să gestioneze stresul mai bine, să-şi sporească creativitatea şi să aibă o stare pozitivă, chiar la gândul că vor merge a doua zi la muncă.
„Numeroase studii au demonstrat că un mediu plăcut la birou determină angajaţii să aibă o atitudine pozitiva vis-a-vis de orele de muncă, să devina mai relaxati, mai eficienţi şi mai creativi. Compania noastra a fost întotdeauna deschisă şi ne face plăcere să facem activităţi de pionierat, aşa cum este această iniţiativă prin care susţinem conceptul de fine living at work şi, când spun asta, nu mă gândesc la o viaţă de lux, ci la un mediu cât mai confortabil atât la nivel de spatiu, cât şi în ceea ce priveşte confortul emoţional, în care angajaţii sunt încurajaţi să trăiască frumos, să-şi ofere mici momente de plăcere în pauze, să meargă, poate, într-una din cafenelele pe care le găzduim în interiorul clădirii, să se bucure de muzica difuzată prin staţiile noastre, să meargă în pauza de prânz, o jumatate de oră, la sala pe care o avem tot în incinta clădirii. În plus, prin această campanie îi vom încuraja să îşi dezvolte pasiunile şi hobby-urile, punându-le la dispoziţie un spaţiu creativ şi recreativ si pregatind pentru aceştia mici surprize, bilete la teatru pentru iubitorii acestei arte, cursuri de pictura, invitaţii la Ateneu pentru melomani, apariţii editoriale, toate acestea determinând ca micile lor plăceri să aibă un ecou şi în rândul companiei. Ne dorim ca angajaţii cât şi chiriaşii, pe care îi avem, să se simtă bine la birou.”, a declarat Oana Mocanu – Sales & Marketing Manager The Grand.
Concurs
Tot în aceeaşi perioadă, The Grand Offices lansează concursul #ritualulplăcerii la birou, prin care face o invitaţie la creativitate, diversitate, individualitate.
Preocupările, ritualurile, sistemul propriu de valori sau preferinţele ne diferenţiază, iar acest aspect face ca diversitatea umană să fie atât de vastă şi fascinantă. Gândeşte-te care este momentul cel mai plăcut din timpul orelor petrecute la birou, acel ritual care îţi generează optimism, bună-dispoziţie şi care te face să zâmbeşti
încrezător. Poate fi pauza de cafea în compania colegei de birou, contemplarea unui tablou care te inspiră, răsfoirea unei reviste, udatul florilor de pe pervaz sau aprinderea unor betişoare parfumate.
Surprinde momentul într-o poza edificatoare, posteaza poza pe Fb, alături de hashtagurile #thegrandoffices #finelife #grandlifeambassadors, dând like paginii de Fb The Grand Offices şi intră în concurs.
Pozele care vor acumula cele mai multe like-uri vor câştiga unul dintre premiile lunare, menite să contracareze “uitarea de sine” care se instalează tot mai des în rândul angajaţilor, odată cu volumul mare de muncă pe care îl implică vremurile actuale.
Premii
Pe data de 25 noiembrie si 10 decembrie au loc cele doua sesiuni de premiere, cu trei categorii de premii fiecare, oferite de The Grand Offices.
Premiul I – O schimbare de look (make-up, hair-style, consiliere stil personal şi o sesiune foto)
Premiul al II-lea – 3 abonamente la Worldclass Health Academy at The Grand
Premiul al III-lea – 2 sesiuni de răsfăţ, în cadrul Elysee Retreat – The Grand Avenue
Te aşteptăm să te alături campaniei, împreună cu cei mai puternici influenţatori şi bloggerati şi să ne arăţi ce te face fericit la birou.
The Grand Offices este parte a companiei The Grand ce a fost înfiinţată în România, în 1991. În 1999, a început recondiţionarea complexului realizată de către compania austriacă Strabag, unul dintre liderii pieţei construcţiilor în Europa, acesta fiind şi acţionar majoritar al societăţii The Grand.
Societatea deţine la ora actuală întreg complexul multifuncţional de lux, cel mai mare din România, având o suprafaţă de mai mult de 70.000 mp distribuită pe 13 nivele. De asemenea detine JW Marriott Grand Hotel, cu contract de management pentru 402 camere, 3 restaurante, cafenea, săli de evenimente concepute la standarde internaţionale de înaltă clasă, cât şi Clubul World Class Health Academy, tot cu contract de management.
The Grand deţine, de asemenea, şi The Grand Avenue, galeria comercială cu cele mai renumite branduri de lux din România, pe o suprafaţă de 5000mp, The Grand Parking, parcare securizată atât subterană, cât şi la suprafaţă, cu 525 locuri de parcare, cât şi The Grand Offices, spaţii de birouri clasa A, fiind cea mai bine organizată clădire de birouri din Bucureşti.
The Grand Offices deţine 11.000mp, distribuiţi pe 10 etaje, cu suprafeţe cuprinse între 24mp – 1100 mp
Birourile dispun de facilităţi multiple: podea flexibilă pentru diverse stiluri de compartimentare, izolare superioară a sunetului între încăperi şi coriodoare, ferestre izolate fonic, detectoare de umiditate pentru prevenirea condensului, conectare la energie/IT, prin conducte ascunse în podea, plafon încălzit şi răcit, instalaţii opţionale de bucătărie şi băi, aspersoare conform standardelor româneşti şi americane, 4 lifturi OTIS de înaltă calitate, pentru utilizarea exclusivă a chiriaşilor birourilor, recepţie all day/all night.
De asemenea, un aspect important de subliniat, ce face diferenţa dintre The Grand Offices şi alte spaţii de birouri, este acela de a avea la dispoziţie o gamă completă de servicii, all in house, precum: săli de întâlnire pentru închiriat, catering hotel, restaurante şi cafenele pentru întâlniri de business, galerie comercială, bancă, farmacie, curăţătorie, coafor, sală de fitness, până la spaţii de relaxare, ceea ce ajută la construirea unui mediu de lucru prietenos, complex si confortabil, cât şi la eficientizarea timpului.
În prezent, The Grand Offices are 80 de companii chiriaşe, din varii domenii: KDF Energy, ID Real Estate, Pharma Serv International, Equest Logistic, Superlit Romania. Transenergo Com, Fidexpert, Audit SRL, Oamenii si Companii, Genekor Biotechnology, IT Professionals, Prolyte Sales East Europe, Conadi Imob Construct, Pronto Mobile, Fragrantik SRL, Rutronik Elektronische, ITS Events Management.