Harta depozitelor de grăsime îţi arată cum scapi de kilograme

4prc-e0prc-b9prc-80prc-e0prc-b8prc-97prc-e0prc-b9prc-88prc-e0prc-b8prc-b2_65364300
Obezitatea vine în diferite forme şi este în continuă creştere. Riscurile sănătăţii asociate cu obezitatea includ diabetul de tip 2, bolile de inimă sau cancerul, motiv pentru care merită să depui efort în lupta cu obezitatea.

Există un număr de 6 tipuri de obezitate, identificate prin locurile unde se depozitează grăsimea în coprul nostru.

1. Obezitatea de la mâncare

Acest tip de obezitate se produce de la mâncatul în cantităţi prea mari şi diete bogate în zaharuri. Porţiile mai mici, reducerea consumului de zahăr şi exerciţiile fizice în mod regulat pot ţine obezitatea la distanţă.

2. Obezitatea de la nervii stomacali

Depresia, stresul şi anxietatea pot duce la obezitate. Persoanele care suferă de obezitate pe fond nervos se răsfaţă de cele mai multe ori cu recompense dulci, aşa că dacă este redus consumul de dulciuri şi este depistată sursa stresului, problema obezităţii poate fi controlată.

3. Obezitatea de la gluten

Este întâlnită cel mai des la adolescenţi şi femeile aflate la menopauză. Ţine preponderent de schimbările hormonale majore. Acest tip de obezitate poate fi evitată sau combătută prin renunţatul la fumat, la băutură şi prin introducerea exerciţiilor fizice, în mod special cele cu greutăţi.

4. Obezitatea metabolică

Este întâlnită la persoanele care au mare parte din cantitatea de grăsime în zona de mijloc a corpului, iar aceasta este cauzată de regulă de oxigenarea insuficientă. Consumul de alcool trebuie redus neapărat în acest caz, el fiind principala cauză a acestui tip de obezitate.

5. Obezitatea din cauza circulaţiei sângelui

Acest tip de obezitate este de cele mai multe ori moştenită şi o întâlnim la persoanele cu picioare umflate sau la femeile însărcinate. Alergatul sau urcatul scărilor ajută la ţinerea sub control atât a circulaţiei sângelui, cât şi a kilogramelor în plus.

6. Obezitatea de la inactivitate

Aceasta loveşte în părţile corpului care obişnuiau să fie active, de cele mai multe ori atunci când nu mai faci mişcare cum făceai înainte. Tot ce trebuie să faci este să iei masa la intervale regulate, iar astfel vei reuşi să combaţi obezitatea şi să îţi întăreşti metabolismul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Lumea Presei, lumeapresei.ro