Dragostea pentru frumusețe, trăsătură de familie

După ce împreună cu soțul său a pus bazele afacerii de succes Rowe din industria frumuseții, tânăra antreprenoare Alina Almășan este fericită că și fiica lor, Sofia, în vârstă de 6 ani, îndrăgește meseria și activitatea părinților săi. 
În căutarea metodelor rapide de remodelare a siluetei, Alina Almășan a descoperit lumea tehnologiei estetice, de care a rămas fascinată. Acest lucru se întâmpla la începutul anilor 2000, iar ideea de a deschide o afacere proprie în acest domeniu a prins contur în anul 2002. ”Aveam 25 de ani și o mulțume de idei, însă nu ne puteam decide care e cea mai bună dintre ele. Din momentul în care am găsit însă ceea ce ni s-a părut că ne reprezintă cel mai bine, a durat cam 6 luni până la ”marea lansare”. Sincer, am crezut în aparate de la primul tratament și acum sunt la fel de încântată de tot ceea ce înseamnă echipamente estetice. Recunosc, ideea a plecat mereu de la propriile mele nevoi, așa că deși am început cu o specializare pe echipamente corporale, ușor-ușor ne-am extins și la echipamente pentru rejuvenare facială iar acum oferim prin compania Rowe aproape tot în materie de echipamente care tratează cosmetic inestetisme faciale sau corporale”, mărturisește Alina Almășan pentru revista Stop to Shop.
Cu adevărat minunat este faptul că fetița Alinei a moștenit aceeași pasiune. ”Sofia este fascinată de tot ce ține de frumusețe, este activitatea ei preferată. Înțelege perfect cu ce ne ocupăm noi, părinții ei, și și-a propus ca la 13 ani să aibă propriul birou la Rowe. Îi place la nebunie să participe la expoziții, știe ce înseamnă să faci o prezentare de aparat și îi place să găsească funcții ale aparatelor mai… metaforice. Spre exemplu, un aparat anticelulitic poate foarte bine să fie și o mașină specială de pulverizat sclipici. Sunt extrem de fericită că Sofia este atât de atrasă de acest domeniu. Noi sperăm ca Rowe să continue prin ea și atunci evident că am sperat mereu să îi placă acest domeniu de beauty, lucru care chiar se întâmplă. De altfel, mergem împreună la diverse saloane de frumusețe iar ea este foarte atentă la tot ce se întâmplă acolo. Apoi, vine acasă și își face și ea un salon unde oferă tot felul de servicii. Adoră să se ocupe de părul și de make-up-ul meu, chiar și de unghii, dar la acest aspect nu prea cădem de acord. Oricum, scapă cine poate!”, glumește Alina Almășan.
Micuța Sofia, care în luna august va împlini vârsta de 7 ani, este elevă în clasa 0 la Questfield School. Materia ei favorită este matematica, lucru ce stârnește curiozitatea părinților ei. Va semăna cu mama (profil uman) sau cu tata (profil real) sau va rămâne în continuare îmbinarea perfectă a amândurora. Zumba, canto și mersul pe role sunt activitățile preferate ca și cuplu mamă-fiică. ”Mergem des în Herăstrău. Ea cu rolele, iar eu cu…cățelul. Acasă, suntem într-o etapă foarte complexă: filmăm videoclipuri (aici uneorieu nu sunt de ajuns, e nevoie și de tati ca să-i zboare părul cu foehnul), ne jucăm cu Elsie, cățelușa noastră. Nu ratăm nici unul din filmele pentru copii, așa că eu merg cu ea la filmele cu prințese iar tati e companionul ei la filme de aventuri, dar care să fie și pe gustul nostru, al fetelor. Desigur, gătim foarte mult, Sofiei îi place mult să ajute sau ne mai relaxăm jucând cărți, Sofia fiind acum în perioada macao-ului. Ar juca nun stop, dar încerc să îi sugerez și jocuri mai puțin statice”, a mai dezvăluit Alina Almășan.
La shopping, cele două, mamă și fiică, nu merg atât de des, deși amândouă iubesc hăinuțele și accesoriile pntreu copii. ”De obicei, sesiunile de cumpărături la dublu se lasă cu minus considerabil la buget, dar cu un plus în ceea ce privește amintiri de suflet. Mai ales când ne apucăm să probăm haine la fel și ne prefacem că suntem surori”, a mai povestit Alina Almășan
Dacă vă întrebați care sunt artiștii favoriți ai unei fetițe de nici 7 ani în ziua de azi, lista este destul de complexă. Avem trupa Maroon 5, la care copila a mers deja la concert, Rihanna, Ed Sheeran, coloana sonoră a filmului La La Land, o tânără artistă în vârstă de 12 ani, Iuliana Beregoi, dar și muzica marelui compozitor italian Giuseppe Verdi (1813-1901).
”Tehnologia în frumusețe a evoluat enorm”
Compania Rowe România are 4 direcții diferite de business: echipamente estetice, care reprezintă partea principală a activității firmei. ”Ceea ce ne-a diferențiat mereu în piață este faptul că avem de la fiecare producător doar vârful de lance, adică cele mai performante aparate, nu aducem întreaga gamă de la fiecare. Asta e evident mai complicat, pentru că lucram cu peste 40 de producători, dar noi preferăm să facem asta pentru că am vrut mereu să avem doar echipamente cu rezutabilitate maximă și cu adevărat amortizabile. Apoi suntem unici importatori și distribuitori ai brandului profesional de manichiură ORLY. De asemenea, avem o divizie de produse consumabile pentru saloane și clinici unde lucrăm cu peste 6 producători și avem și mai avem o divizie de echipamente și mobilier SPA. Separat de ROWE, avem lanțul de centre de beauty Keiko SPA. Când am început noi business-ul în acest domeniu, am făcut foarte mult education: am încercat să informăm și să educam publicul în ceea ce privește opțiunile disponibile pentru a-și trata probeleme estetice care îi deranjau. Între timp, tehnologia a evoluat enorm în acest domeniu, publicul este mult mai informat și atunci evident au devenit și mai dispuși să cheltuie mai mulți banii” – Alina Almășan.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Lumea Presei, lumeapresei.ro