Dieta cu calorii negative, slăbeşti 4 kilograme în 7 zile

curso-crudivegano_xl

Vrei să slăbeşti şi să-ţi păstrezi greutatea şi după cură? Dieta cu calorii negative este cea de care ai nevoie. În 7 zile slăbeşti 4 kg şi te simţi minunat. Noi îţi spunem… Iată ce trebuie să faci pentru ca aceasta să funcţioneze.

Cât mai multe lichide

În timpul dietei trebuie să bei cât mai multe lichide, pentru o bună hidratare a organismului. Sunt recomandaţi minimum doi litri pe zi, evitând băuturile carbogazoase.

Te întrebi ce sunt alimentele cu calorii negative? În nici un caz nu sunt alimente care nu au nici o calorie sau au calorii în minus. Aşa ceva nu există. Există, în schimb, alimente pentru a căror digerare organismul consumă mai multe calorii decât primeşte. Spre exemplu, pentru digerarea unui măr care conţine 50 de calorii, un individ poate consuma o energie chiar cu 150% mai mare. Acest lucru depinde de metabolismul fiecărei persoane în parte, dar procesul funcţionează la toată lumea.Dieta cu calorii negative curăţă organismul de toxine şi grăbeşte arderea caloriilor. Secretul stă într-o supă cu calorii negative, al cărei consum zilnic şi în cantităţi cât mai mari declanşează un proces de ardere rapidă a energiei. Respectă programul de mai jos pentru a ajunge la greutatea ideală. Încearcă să mănânci fără grabă şi ori de câte ori îţi este foame.

Evită băuturile acidulate

Ca în cazul oricărei diete, este recomandat să consumi cât mai multe lichide. Reţine însă că nu toate lichidele sunt recomandate. Cele mai potrivite sunt apa, sucul de fructe neîndulcit, ceaiul, cafeaua şi laptele degresat. Băuturile carbogazoase nu au ce căuta pe listă.

După dietă poţi consuma fără restricţii orice tip de carne slabă, ouă tari, lapte degresat, iaurt, brânză de vaci, urdă, telemea desărată, zarzavat, legume crude, fructe proaspete, mai puţin nuci, alune, castane, uleiuri vegetale şi margarină. Încearcă să nu exagerezi nici în ceea ce priveşte sarea. Foloseşte doar atât cât este necesar pentru a da un gust mâncării.

Spune NU categoric în timpul regimului băuturilor alcoolice, pâinii,
zahărului, prăjelilor şi mierii de albine. Ar fi bine ca şi după terminarea dietei să consumi aceste alimente cu măsură, deoarece îţi pot afecta negativ sănătatea.

Lista alimentelor cu calorii negative de care poţi profita oricând:

â–º Ananas â–º ardei iute â–º broccoli
â–º căpşune â–º castraveţi
â–º ceapă â–º cicoare â–º conopidă
â–º fasole verde â–º lămâie â–º pepene â–º mere â–º morcovi â–º piersici
â–º portocale â–º ridichi â–º sfeclă
â–º spanac â–º tei â–º ţelină â–º usturoi
â–º varză verde â–º zmeură.

Supa cu calorii negative se prepară din următoarele ingrediente:

1. 6 cepe mari
2. o varză
3. o legătură de ţelină
4. doi morcovi
5. doi ardei graşi
6. 0,750 kg roşii (se poate înlocui cu bulion)
7. condimente de orice fel
8. un cub de supă de vită

Ziua 1

Supa cu calorii negative trebuie să îţi fie cea mai importantă hrană. Potoleşte-ti foamea cu ea. În plus, poţi consuma fructe pe alese, mai puţin banane. Sunt recomandate pepenele galben sau verde şi merele.

Ziua 2

Supa se consumă în combinaţie cu legume fără grăsimi, cum ar fi varza, salata sau morcovii. Poţi mânca şi un cartof fiert cu puţin ulei. Este important să respecţi aceste combinaţii, pentru că doar aşa organismul tău va fi suficient de solicitat pentru a arde caloriile în plus.

Ziua 3

Ai ajuns deja în a treia zi. Cu siguranţă te simţi ceva mai uşoară. Astăzi ai voie să mănânci atât legume, cât şi fructe. Nu uita de supă – acolo se găsesc cele mai multe calorii negative.

Mai mult aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Lumea Presei, lumeapresei.ro