Ce să faci ca să nu te îngraşi de Paşte! 8 sfaturi de la Carmen Brumă

carmen_bruma_gimmycarmen alta

Toată lumea vrea să se înfrupte din bunătăţile de pe masa de Paşte, însă fără ca alimentele consumate să-şi pună amprenta asupra siluetei.

Carmen Brumă este recunoscută pentru stilul de viaţă sănătos pe care l-a adoptat. Expertă în tot ce ţine de diete şi sport, vedeta de televiziune s-a gândit la doamnele şi domnişoarele care se gândesc la siluate lor şi nu vor să pună kilograme pe ele după sărbătorile pascale. Vedeta a scris, pe blogul său, câteva sfaturi pentru a nu te îngrăşa de Paşte.

8 SFATURI UTILE PENTRU UN PAȘTE FĂRĂ KILOGRAME ÎN PLUS

1. O primă regulă de care ar trebui să țineți cont are legătură cu momentul zilei în care alegeți să consumați alimente periculoase pentru siluetă. Dacă vreți să mâncați cozonac, pască, prăjituri, gogoși, saorma, prăjituri, cartofi prăjiți, hamburgeri, biscuiți încercați să le mâncați în prima parte a zilei , până în ora 15. În acest fel îi veți da organismului șansa să consume alimentele respective , nu să le stocheze sub formă de grăsime.

2. Masa de seară ar trebui să conțină obligatoriu o salată din legume proaspete de sezon. Datorită conținutului de fibre, senzația de sațietate va apărea mult mai repede și veți mânca mai puțin fără să percepeți acest lucru ca pe o restricție.

3. Când încălziți sarmalele faceți-o într-un vas separat în care puneți o cană de apă,astfel încât toată grăsimea care iese din ele să rămână în cratiță. Nu uitați de ardeiul iute care are proprietatea de a crește arderile 2-3 ore după masă, prin urmare consumați-l fără rețineri. O sârmă din carne de porc gătită cu slănină poate ajunge la 250-300 de cal., iar una din carne de pui sau curcan cu foarte puțin orez are aprox. 100-150 câl. Dacă sarmalele pe care le-ați consumat au fost foarte grase puteți să beți după masă o cană cu ceai verde fierbinte. Conține antioxidanți, care împiedică formarea radicalilor liberi, și are un ușor efect diuretic și laxativ.

4. Alcoolul în exces, pe lângă alte neplăceri,va poate aduce 2-3 kg în plus dacă nu mâncați nimic.
Băuturile alcoolice aperitive irită mucoasa gastrică și va creează o poftă de mâncare anormală care permite consumul unor cantități enorme de alimente. Punem și mâncarea la socoteală și uite așa pantalonii preferați nu se mai închid cu usurinţă.

5. Plecați întotdeauna la cumpărături cu burta plină, altfel veți fi tentați să puneți în coș o mulțime de alimente care îngrașă .

6. Nu consumați fructe proaspete sau uscate și oleaginoase ( caju, migdale, alune, arahide etc) pe lângă dulciurile tradiționale ci ÎN LOC DE acestea. Mâncați zilnic 2 lingurițe de semințe de cânepă ( www.canah.com) pentru raportul ideal de omega 3/ omega 6 și aportul de fibre. Dacă mâncați cozonac sau prăjituri renunțați la fructe . Singura excepție e ananasul crud care intensifică arderile și ajută digestia.

7. Mișcarea zilnică este singură soluție pe care o aveți dacă vreți să mâncați orice și să nu vă îngrășați. Profitați de orice ocazie pentru a face mișcare , jucați volei, fotbal, mergeți cu bicicletă, alergați și alegeți orice formă de distracție care presupune mișcare.

8. Un alt sfat util pentru a ține departe kilogramele este să nu mergeți la culcare înainte de a face o plimbare în aer liber de minimum 30-40 de minute”, a precizat Carmen Brumă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Lumea Presei, lumeapresei.ro