Ce face Kinga Sebestyen de are abomenul și posteriorul atât de tonifiate

Kinga Sebestyen se poate lăuda, la cei 43 de ani ai săi, cu o siluetă perfectă. Mulțumită faptului că face sport aproape zilnic și că arde peste 1000 de calorii într-o oră de Kangoo Jumps, celebra antrenoare are abdomenul plat, cu pătrățele, și coapse și posterior perfect tonifiate, fără urmă de celulită.

Acest lucru este datorat faptului că face mișcare, aerobic, chiar și exerciții la saltea având în picioare ghetele de Kangoo Jumps.

„În timpul exercițiilor de săritură, abdomenul este perfect lucrat, astfel că se ard rapid straturile de grăsime din jurul taliei. Sunt peste 1000 de repetări în timpul unui astfel de exercițiu, astfel că efectul este garantat. Exercițiile pe ghete lucrează tot corpul, brațele, picioarele, mai intens cu 80% decât alte forme de sport. Faci cardio și tonifiere în acelați timp. Scapi garantat de 10 kilograme pe lună. Eu dacă se întâmplă să pun 1-2 kilograme în plus, le dau jos în doar 2 antrenamente. Nu sunt stresată să am mereu o dietă strictă. Îmi permit să mănânc mult și seara pentru că știu că a doua zi dau jos la următorul antrenament. Am o pereche de jeans de acum 25 de ani care reprezintă măsura mea ideală. Îl probez și știu tot timpul dacă m-am îngrășat ori am slăbit. Când nu am ore de grup, merg să alerg în parc pe ghete sau fac acasă exerciții la saltea cu ghetele în picioare. Fac genuflexiuni și fandări pe ghete, iar acestea lucrează și mai bine mușchii. Pentru abdomen plat, stau întinsă și ridic câte un picior cu gheata, orizontal sau lateral. Fiecare gheată are cam 2 kilograme, astfel că pune și mai mult mușchii în mișcare. Și pentru posterior este o adevărată minune. Ridici piciorul în spate, având gheata pusă, iar fesierii sunt imediat lucrați”, spune Kinga Sebestyen.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Lumea Presei, lumeapresei.ro